Dostawa i zwroty
Płatności, dostawa i zwroty
- Sposoby płatności:
Płatności za złożone zamówienia można dokonać następująco:
- przelewem natychmiastowym Autopay (online)
- BLIKiem
- kartą płatniczą
- Google Pay
- Apple Pay
- Sposoby i koszty wysyłki:
Nasze paczki starannie pakujemy w bibułę i opakowania kartonowe.
Następne nadajemy je kurierem lub do paczkomatu InPost, tak aby dotarły do Ciebie szybko i bezpiecznie.
Współpracujemy z różnymi kurierami m.in.: z inPost, DHL, DPD, Fedex, GLS czy Pocztex.
Zwykle produkty wysyłamy tego samego lub następnego dnia. W przypadku trwania promocji lub wyprzedaży czas ten może się wydłużyć, o czym za każdym razem będziemy informować kontaktując się bezpośrednio z klientem.
Koszty wysyłki:
- InPost Paczkomat – 15 zł
- Kurier – 18 zł
Przy zamówieniach powyżej 300 zł wysyłka gratis.
- Zwroty:
Zwrotu zakupionych u nas produktów możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
W tym celu należy odesłać produkt na poniżej podany adres, wkładając do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu (prosimy o podanie powodu zwrotu), oświadczenie można pobrać tutaj.
Najważniejsze, aby w paczce znalazł się numer konta oraz czytelne nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy.
Adres do zwrotów:
Ekobutik Joanna Jakubowicz
Ul. Łagodna 8/18
02-654 Warszawa.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz też wysłać e-mailem na adres: sklep@ekobutik.com.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrot jest wykonywany w ten sam sposób.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Dotyczy to również nieodebranej przesyłki. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o kwotę przesyłki zwrotnej